Dies 2018

Beste oud-leerlingen,

Zaterdag 10 februari is het zover… de eerste Dies Natalis van de nieuwe eeuw van onze school!

Nadat we vorig jaar de honderdste verjaardag van onze school uitgebreid hebben gevierd in de Stadsschouwburg, is het nu tijd om de 101ste verjaardag van Het Amsterdams Lyceum te vieren. Jullie zijn vanaf 14.30 uur welkom in de aula. Hier zullen de nieuwe bestuursleden en de nieuwe rector, Harold Tennekes, zich voorstellen en zal de docentenband optreden. Er is veel tijd ingeruimd voor de belangrijkste reden om deel te nemen: de gelegenheid om bij te praten met andere oud-leerlingen bij de borrel.
Dit gedeelte van de dag is gratis, maar we vragen jullie wel om je aan te melden door te mailen naar secretariaat@amsterdamslyceum-olo.nl, of door op de knop onderaan deze pagina te klikken. Vermeld hierbij ook het jaar dat je de school hebt verlaten, zodat we een badge voor je kunnen maken.
Vergeet niet contant geld mee te nemen als je tijdens de dag een drankje wilt kopen, of een rondje wilt geven aan je oud-klasgenoten, want pinnen gaat helaas nog niet aan onze bar.
Bovendien is er nog iets nieuws dit jaar: een PUBQUIZ!  Schrijf je in met een team van ongeveer 5 deelnemers voor € 25,00 en doe mee aan de eerste HAL Oud-Leerlingen Pubquiz!
De quiz vindt plaats in de kantine en duurt van 16.00 uur tot 17.00 uur. Hij is voor alle leeftijden en er zijn diverse vragenrondes, met natuurlijk ook een ronde met vragen over de school. Er zijn hapjes, gemaakt door twee oud-leerlingen en vanzelfsprekend is er een borrel na afloop.
Ook hiervoor kunnen jullie je inschrijven door te mailen naar secretariaat@amsterdamslyceum-olo.nl, of door de andere knop onderaan deze pagina te gebruiken. Vermeld hierbij alle namen van de deelnemers, en in welk jaar zij de school hebben verlaten. Verdere informatie volgt dan per e-mail.
We hopen jullie in groten getale te zien op 10 februari!

Het OLO Bestuur

Ja! Ik kom naar de dies. Ja! Ik doe mee aan de pubquiz.

Vaardigheden

Gepubliceerd op