Er is weer een wijnproeverij gepland!

Op zaterdag 12 november 2016 van 15.00 tot 17.00 uur worden goede en fijne wijnen geschonken in de prijsklasse tot 10 euro. Een mooie gelegenheid om wijnen voor Kerst in huis te halen, in dozen van 6 of 12 stuks. Deze kunnen na afloop van de proeverij ter plaatse besteld en in overleg franco thuis bezorgd worden.

Iedereen is welkom, niet alleen oud-leerlingen maar óók partners en vrienden. Naast de wijnen zorgen wij ook voor kaas en brood.

Wijnhandel The Art of Wines uit Buitenveldert in de persoon van Debby is weer tot ons groot genoegen bereid gevonden om deze proeverij zonder kosten te verzorgen.  Velen van ons kennen The Art of Wines reeds om haar uitgebreide assortiment. Deze zaak werd vier maal uitgeroepen tot “speciaalzaak” van het jaar. Klik hier om gelijk kaarten te kopen.

Volg de OLO hier