Alle foto's en filmpjes van het Lustrum 2017!

Klik op de foto om een slider te krijgen waarin je de foto’s in volle glorie kunt bekijken!

Heb jij ook foto’s en/of filmpjes waarvan je  vindt dat ze hier niet zouden mogen ontbreken? Stuur dan een email: websitemaster@amsterdamslyceum-olo.nl. Wil je een verhaaltje schrijven over jouw speciale OLO dag? Graag…stuur dan een email naar hetzelfde adres!

Julie-Marthe Cohen

Een impressie van de OLO-dag op 11 februari op Het Amsterdams Lyceum

Julie-Marthe Cohen

Een impressie van de boekpresentatie van het Jubileumboek van Paul Gerretsen over de ontstaansgeschiedenis van onze school en natuurlijk over de heer Gunning, de oprichter en oud-rector van onze school.

Hoe vierden de huidige HAL leerlingen het grootse Lustrum?

Als je op de foto klikt kom je op de Flickr pagina van Focal Hal waar je impressie kunt vinden van de activiteiten die door de huidige HALlers in de Lustrum 2017 week.

Uitreiking allereerste Paula van Cleef Penning

Impressie van de Schouwburg Disco Party